zondag 11 april 2010

Yunomi

Ik ben sinds ongeveer 9 maanden lid van de website Yunomi.
Yunomi is Japans voor theekopje.
Dit is een site voor vrouwen (mannen zijn ook toegelaten, maar ik denk niet dat dit echt iets voor hun is ;) ).

Yunomi kan je zien als een groot forum voor vrouwen. Met onderwerpen als mode, make up, recepten, tips, ...
Voor ieder wat wils!

Maar het leukste aan Yunomi vind ik dat je er nomi's kan sparen door spelletjes te spelen, te reageren op topics, recepten te posten, enz. Met deze nomi's kan je dan sparen voor een pakketje! Dit is elke drie maanden een nieuw. Dit keer kan je sparen voor ofwel een gratis spelletje op Zylom, ofwel voor het dubbel van de punten voor een gratis pakketje van Dove.
Ik heb nu al twee pakketjes mogen ontvangen (en in blijde verwachtig van het derde), en dit is altijd super leuk om te krijgen, en heel goed in orde!

Elke 3 maanden kan je voor 1 pakketje sparen (dus ook al haal je de punten voor een pakketje twee keer, dan krijg je nog maar 1tje opgestuurd).

Elke maand loten ze onder de leden ook nog eens 1000 cadeautjes (soms een gratis deo, soms een  bon voor een pak magnums, ...). Dit heb ik ook al verschillende keren mogen ontvangen! De voorbije maand kreeg ik een bon voor de nieuwe deo van Rexona Maximum protection (hier krijgen jullie binnenkort nog een review over!) en binnenkort krijg ik nog een bon opgestuurd voor de nieuwste bodylotion van Dove!

Wie ontvangt er nu niet graag pakjes, en dan nog wel helemaal gratis!

Deze site is echt een aanrader voor wanneer je graag nieuwe dingen test, maar ook aan je budget wil denken!

Het leukste: Er is helemaal geen addertje onder het gras! Het is echt helemaal gratis. Zij krijgen waarschijnlijk geld door mensen die meedoen aan de wedstrijden en dergelijke, en daar geven ze dan een klein stukje van terug aan hun leden, in de vorm van cadeautjes :)

Ik ben fan!

Voor de Belgen: http://www.yunomi.be/
Voor de Nederlanders: http://www.yunomi.nl/
(Schrijf je wel enkel in voor je eigen land, als je je voor beide inschrijft krijg je enkel het pakketje van je eigen land, ze sturen namelijk niet op naar het buitenland.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten