maandag 5 april 2010

Garnier Pure Scrub 3 in 1


Hoi,


Overlaatst kocht ik de Garnier Pure 3 in 1.
Ik gebruikte altijd de scrub van The Body Shop met seaweed. Deze vond ik wel goed, maar niet voor vaak te gebruiken aangezien hij toch wat te zwaar is voor mij (vettere) huid.


Mijn mening


Ik vind deze scrub tot nu toe heel erg goed!

Met andere scrubs is mijn gezicht heel erg trekkerig en rood erna en moet ik overvloedig dagcreme smeren om van dit gevoel af te geraken.

Dit heb ik bij de Garnier Pure 3 in 1 helemaal niet! Mijn huid is niet trekkerig en zeker niet rood.
Ik kan deze scrub ook vaker na mekaar gebruiken als dit moet.

Mijn huid voelt lekker zacht aan en ziet er veel beter uit!


Ik gebruik hem nu donderdag en zondag. Vaker zou eventueel ook gaan, maar ik vind dit genoeg.


Je kan deze scrub gebruiken als reiniging, scrub en masker. Ik gebruik hem echter alleen als scrub.


De prijs: 6 a 7 euro. Ik vind dit zeker een betaalbare prijs aangezien je maar een klein beetje per keer moet gebruiken en je dus heel lang kan doen met 1 tube!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten