maandag 5 april 2010

Welkom

Hoi!

Ik heb besloten om een blog te beginnen over verzorgingsproducten, kleding, accessoires, en alles wat daarbij hoort.

Hoe vaak heb je wel al niet bij bvb. de drogist gestaan en wist je niet wat kiezen. Daarmee ga ik helpen. Als ik een nieuw product heb zal ik hier een review schrijven. Op die manier weet je of 't de moeite waard is om het te kopen!

Me - Myself - I:

Ik ben een 23 jarige studente (hopelijk niet meer voor lang :) ). Ik zal hier de naam Roos gebruiken. Dit is niet mijn echte naam, maar een beetje anonimiteit mag wel ivm mijn studies en stage en werk en dergelijke.
Ik ben geen dom blondje of iets dergelijk maar een blondje met brains en een stevige eigen mening!
Aangezien ik nog studente ben zal ik dus ook niet vaak dure beautyproducten (Chanel e.d.) kopen. Dat kan mijn budget HELAAS niet aan :D

Ennieweej,

bij deze weten jullie een beetje meer over mezelf.

KuzZ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten