vrijdag 9 april 2010

The Garden Collection by H&M

Ja ik weet het, ik loop een beetje achter want deze collectie is er al even.
Maar  toen deze collectie uitkwam had ik nog geen blog, dus daarom ga ik het hier toch even over hebben ;)

The Garden Collection is lief, vrolijk, schattig, kleurrijk, ...
Ik weet er geen andere woorden voor.
Ik vind alles even mooi eigenlijk!

Vooral de jurkjes vind ik ongelooflijk lief en schattig! (Ik ben een enorme fan van jurkjes, dus what's new :) )
Ook opvallend dat er veel nude kleren bij zijn! Ik ben hier geen voor- of tegenstander van. Weet niet goed wat er van te denken. Sommige dingen vind ik best leuk, andere dan weer afschuwelijk. Nuja, zo zal het altijd wel zijn zeker.

The Garden Collection ligt nu in de winkel!

Van de collectie vind ik vooral deze twee het leukste:





Wat vinden jullie van deze collectie? Welke items vind je het leukst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten