donderdag 15 april 2010

NOTD: Simpele (maar stijvolle) french manicure

Op het werk of op stage kan ik helaas niet met knalkleurtjes op mijn nagels opdagen.
Maar ongelakte nagels zijn ook maar zo, tja... gewoon!
Daarom lak ik ze soms a la french manicure. Witte randjes en de rest doorzichtig of roze dus.

Net zoals gisteren en vandaag. Omdat 't toch wel heel gewoon is heb ik nog een "diamantje" erop geplakt om toch net iets specialer dan gewone nagels te hebben.

Deze nagellook past absoluut op mijn stageplaats!

Gebruikt:

- Witte nagellak met een zeer dun tipje van Essence (uit een pakketje voor french manicure)
- Topcoat (voor sterkere nagels) van Maybelline
- "Diamantje" uit een sieradenwiel van Kruidvat

De foto's:
(Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn toestel enorm slecht is voor zulke foto's! Ik kan er heel erg leuke portretten mee maken, maar voor dit suckt 't echt big time! Mss iets voor op m'n wishlist voor volgende verjaardag ofzo :p)
(zonder flits, in daglicht)


(zonder flits, in kunstlicht)

1 opmerking: