maandag 12 april 2010

Black XS for her by Paco Rabanne

1 van mijn lievelingsparfums is Black XS for her.

Enkele jaren geleden kreeg ik voor Kerst van m'n vader een Vivabox.
Er staken enkele geuren tussen die ik wel ok vond, maar Black XS stak er bovenuit. Dus koos ik die als cadeautje!
Op dat moment was Light Blue van Dolce & Gabbana mijn favo parfum.
Maar move over Light Blue want Black XS is de nieuwe nummer één sindsdien!

Elke keer wanneer ik dit parfum gebruik krijg ik complimentjes van m'n vriend. Hij is ook helemaal gek van dit parfum. Misschien koop ik hem de mannenversie wel voor een gelegenheid!

De geur:

Dit parfum is modern, fruitig en zoet. Net de dingen waar ik enorm van hou! De geur oogt duister, mysterieus en opvallend, en dat is Black XS ook gewoon!
Als je liever niet wil opvallen met je parfum is dit geen goed parfum voor jou, want opvallen zal je! Black XS is namelijk een beetje rebels en sexy!

De ingrediënten:

Black XS wordt gemaakt van onder andere zwarte viooltjes, rooskleurige peperbollen, patchoeli en vanille.
Heel bijzondere en speciale ingrediënten, voor een heel bijzonder en speciaal parfum!

De houdbaarheid:

Wanneer ik 's morgens het parfum opdoe (gemiddeld spuit ik 2 keer) dan ruik je het in de namiddag nog altijd! Natuurlijk wel minder, maar het is nog steeds aanwezig.
Tegen de avond ruik ik het nog op mijn kleren indien het daarop gekomen is, maar is het op mijn huid verdwenen.


Het flesje:


Ik ben ook een enorme fan van het flesje!
Ik heb het uit het (in mijn ogen) goedkope doosje gelaten. Het is van een heel dun karton en niet mooi.
Het doosje doet de flacon geen eer aan, want die is prachtig! Je kan er tinten van zwart, roze en paars in terugvinden.
Jammer dat parfum donker moet staan, anders was dit een mooie blikvanger op mijn bureau of op het badkamer meubel.

Conclusie:

Ik ben DOL op dit parfum!
Maar mijn smaak qua geuren verandert regelmatig. Dus het kan goed zijn dat wanneer dit flesje op is ik het niet meer zal kopen, omdat ik de geur wat beu ben. Dit gebeurde ook bij Light Blue. Ik was er zot van. Gebruikte het elke dag meerdere keren, maar na een tijd veranderde de geur precies voor me, en nu vind ik hem niet meer zo speciaal en gebruik ik het parfum enkel nog om het flesje op te gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten