woensdag 7 april 2010

The Body Shop Vitamin E Lip Care Stick SPF 15



Vandaag geef ik een review of the Vitamin E Lip Care Stick SPF 15 van The Body Shop.

Wat belooft TBS?


The Body Shop (TBS) zegt dat deze stick je lippen voedt en beschermt voor UVA en UVB stralen. Het is een stick met een vanillesmaak vol met vitamine E, die onder een lipstick kan gedragen worden, maar ook alleen.
Het zou vroege ouderdom van de huid rond de lippen voorkomen (Vitamine E).


Mijn ervaring:


TBS heeft eigenlijk nauwelijks lipverzorging in stickvorm. Ze hebben heel veel verschillende maar dat zit dan telkens in een potje wat je met je vingers moet doen of met een kwastje. Aangezien je niet altijd een kwastje bij je hebt als je weggaat en dit nogal onpraktisch is hou ik meer van de stickvorm.


Ik kocht deze op goed geluk want ik had er nog nooit wat over gehoord.


De geur en smaak:


De vanillesmaak/geur die ze beloven is ver te zoeken hoor.
Als je hem op je lippen aanbrengt proef je iets dat misschien een heeeeel klein beetje naar vanille proeft, maar over het algemeen proeft ie gewoon helemaal naar niets. Een beetje zoals vasiline, alleen niet zo vettig dan.


Verzorgende werking:

Ik smeer eigenlijk heel vaak deze stick. Ik kan echter niet zeggen dat hij mijn lippen ongelooflijk zacht maakt. Hij doet zijn werk, maar meer ook niet.


Hij laat geen lekker smaakje achter, doet mijn lippen niet een beetje meer blinken, hij verzorgt ze enkel een beetje.


Prijs:


Ik betaalde er rond de 8 euro voor. Ik vind dit eigenlijk enorm duur en zijn geld zeker niet waard. Dan kan je beter een Labello kopen. Die doet zijn werk nog beter en kost maar 2 euro ofzo.


Conclusie:


Ik ben geen fan. Er zijn zeker veel betere lipverzorgingsproducten verkrijgbaar die minder geld kosten!


Ik ga deze dan ook nooit meer kopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten