maandag 5 april 2010

Heavanilly massage bar van Lush







Vandaag ga ik een review geven over de massage bar van Lush.




Dit is het eerste product dat ik ooit kocht van Lush. Ik hoorde veel mensen er over praten, maar ik dacht van een blok zeep of shampoo of deo, dat is toch maar iets raar en niets voor mij.


Maar ik bleef zoveel goeds horen over de Heavanilly massage bar dat ik deze toch maar besloot om eens te proberen.




Mijn mening:




Toen ik in de winkel stond was ik verbaasd over het formaat van deze massage bar. Zo klein!


En nog best duur ook.


Ik kocht hem toch maar en mijn vriend en ik probeerde hem diezelfde avond nog uit.




Ik was verbaasd toen ik hem in mijn handen nam en wat verwarmde dat de bar zo snel smolt! Ik heb over het algemeen altijd redelijk koude handen en had gedacht dat het wel wat moeite zou kosten. Niets is echter minder waar.




De geur: Hij ruikt héérlijk naar vanille met een klein beetje cocos als ondertoon. Maar de vanille overheerst absoluut.
Je blijft de geur ook heel erg lang ruiken, dus wanneer je niet echt zo van vanille houdt kan je hem best niet kopen.




Het gebruik: Je moet er heel weinig van gebruiken dus ook al is het een kleine bar, je gaat er enorm lang mee doen!




Bij mijn vriend moest ik wat meer gebruiken omdat hij een redelijk droge huid heeft. Het trok snel in bij hem. Na een tijdje voelde zijn huid heel erg zacht en merkte je niets meer van de massage bar.


Bij mij daarentegen bleef het langer vettig omdat ik een vettere huid heb. Ik kon dus niet zomaar meteen mijn trui terug aantrekken. Ook mijn handen bleven een hele tijd vettig en die ben ik uiteindelijk moeten gaan wassen.


Het voordeel hiervan was wel dat ik heel erg zachte handen erdoor had gekregen.




Nog een tip: De verkoopster gaf me ook mee dat ik de massage bar ook na het douchen kan gebruiken voor de lekkere geur. Dit doe ik af en toe op mijn benen (deze zijn in tegenstelling tot de rest van mijn lichaam redelijk droog).




Eindresultaat: Ik vind de massage bar super qua geur en gebruik en dergelijke, maar met mijn huid kan ik deze zeker niet al te vaak gebruiken want dat zou veel te vet zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten