zaterdag 10 april 2010

NOTD - Nr. 223 van 2B

Aangezien ik nog studente ben, heb ik nog een beperkt budget.
Voor mij geen lakjes van 15 euro per stuk dus, maar eentje van om en bij de 2 a 3 euro.

Ik kocht dit lakje van 2B in het Kruidvat. Er staat geen naam op van de kleur, enkel het nr. 223.

Het is een dieprode kleur die bij heel veel past eigenlijk. Hij is schoolproof, maar zeker ook workproof!

Ik heb eerst een doorzichtige basislaag aangebracht met een lakje van Rimmel, daarover dan 2 lagen van de dieprode kleur en dan een topcoat met de doorzichtige lak.
Op deze manier gaat de lak er beter af wanneer ik hem beu ben, verkleuren mijn nagels niet en blijft de lak langer zitten zonder te chippen!

Deze lak blijft ongeveer 2 dagen mooi zonder te chippen. Daarna ben ik hem meestal toch beu en doe ik hem eraf, maar als je 't een beetje bijwerkt kan ie nog best enkele dagen mee!

Ik vind het een zeer goede lak voor die 2 a 3 euro die hij kostte!

Ik kreeg de kleur moeilijk vastgelegd op de foto, in het echt is hij wat donkerder.

De foto's:



Oh enne, m'n handen zijn in 't echt wel wat gekleurder dan op de foto ;) De flits doet er geen goed aan blijkbaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten