dinsdag 13 april 2010

Sapph Lingerie


Toevallig postte Elien er enkele dagen geleden ook een bericht over, maar deze post stond al gepland, dus ik ga hem toch delen met jullie :)

Sapph lingerie is eigenlijk een beetje de goedkopere versie van Marlies Dekkers.
Voor een setje van Marlies Dekkers ben je meteen een hele smak geld kwijt. Toegeven: Deze setjes zitten zalig!!! Maar als "arme" studente kan ik 't me helaas niet altijd permiteren. Ik bedenk dan ook altijd wat ik allemaal met dat geld zou kunnen kopen aan andere dingen!

Tot ik ergens anderhalf jaar geleden Sapph tegenkwam!
De lingerie is net zo mooi als Marlies Dekkers, zit net zo goed, en is een pak goedkoper!

Ik kocht toen 1 setje, en sindsdien ben ik helemaal verliefd op het merk!

Elke seizoen hebben ze eenzelfde BH en slip, maar dan in andere kleuren en motieven. Dus als dit model je toevallig goed past is het leuk om af te wisselen met die andere kleuren en motieven!
Ook hebben ze modellen in zeer grote maten en in kleinere maten (vanaf 70A).

Ze hebben sinds een tijd ook een beach collectie die ook zeer leuk is.

Ben je nieuwsgierig geworden naar Sapph? Ga dan zeker eens kijken in de V&D in Nederland.
Als je daar een beetje geluk hebt dan is er een prijzenslag of korting of iets dergelijks. Ik kocht er een tijd geleden 2 BH's, 2 slips en 2 boxers en was ongeveer 35 euro kwijt! Dit was tijdens de koopjes, maar alle nieuwe modellen hingen er nog in mijn maat!

Een BH kost ongeveer 30 euro, een slip ongeveer 20 euro. Voor 50 euro heb je dus een heel mooi setje!


Ik heb trouwens de boxershort met sterretjes die je op de eerste foto linksboven kan zien. Moest je die ergens tegenkomen: KOPEN! Die zit zo leuk! Ik heb spijt dat ik die niet meer had gekocht toen (heb 'm ook nog in 't zwart/turkoois).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten