woensdag 14 juli 2010

Wishlist blog H en M

Ik was in een verveelbui en besloot om deze nuttig te besteden, namelijk door de site van H en M  (het EN-teken werkt helaas niet met bloggen :( ) te doorsnuffelen.

Dit heb ik op mijn wishlist gezet:



Oud roze topje
Chocoladebruine short
Gebroken wit jurkje
Halsketting met grote hanger
Koraalrode sandaaltjes


Ik ben op al deze spullen verliefd! Het gebroken wit jurkje staat zo classy, de short en het topje staat lekker fris maar het topje op een mooie broek staat ook weer classy.
De kleur van die sandaaltjes is ook gewoon prachtig en past op zowat alles!
De ketting is een mooi accessoire om het geheel af te maken.

Niet bijzonder veel, maar wel mooooooi! Gelukkig is H en M budgetproof, dus van zodra mijn eerste loon gestort is, ga ik richting winkelstraat op zoek naar deze spulletjes! Hopelijk hebben jullie dus binnenkort een shoplogje van me tegoed!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten