donderdag 12 augustus 2010

Leuke vragenlijst

Ik schaam me diep. (Bijna) een maand afwezigheid!
Ik ga het proberen goed te maken door veel nieuwe artikeltjes te schrijven!

----------------------------------------------------
Deze vragenlijst zag ik ergens op een andere blog en ik vond hem wel leuk dus besloot aan de slag te gaan om hem in te vullen.

1. Wa is jouw favoriete parfum?


Fuel for life by Diesel

2. Wat vind jij de grootste make-upblunder die er bestaat?

Goh, ken je die look van vroeger? Zo veeeeeeel te veel blauwe oogschaduw. Dat vind ik nogal een blunder. Alsook als het is alsof je een masker ophebt ipv make up.

3. Naast welke celeb zou jij willen wakker worden?

Naast meerdere :) George Clooney, Brad Pitt, Richard Gere, Ashton Kutcher, ... :P

4. Wat is je favoriete cocktail?

Cosmopolitan baby (so SATC)

5. Als je een ding aan jezelf mag veranderen ( persoonlijkheid of uiterlijk) wat zou je dan veranderen?

M'n haar! Ik heb vreselijk kroes- en krulhaar.


6. Wat is je favoriete film?

La vita e bella

7. Heb jij een rare tic?

Ik leg dingen altijd recht. Kan niets scheef zien hangen/liggen/staan/...

8. Wat is je favoriete snoep ( chips, chocolade, snoepjes, ijsjes,…) ?

ALLES!

9. Wat is je lievelingsliedje van dit moment?

Yolanda be cool - We no speak americano

10. Van welk merk heb je het meeste producten?

Nivea

11. Welke film heb je voor het laatst gezien?

Killers

12. Wat heb je voor het laatst gekocht?

Een azuurblauw kleedje

13. Wat doe je het liefste aan (kleedje, jeans, rok,…)?

Kleedjes en rokjes. Als het maar vrouwelijk is. Vrouwen verstoppen dat te vaak vind ik.

14. Waar ga je het liefst uit eten?

In het sushirestaurant!

15. Met welke shampoo was je je haar?

Ik wissel af. Vandaag heb ik een hele zachte van Dove gebruikt. Vorige keer was het eentje van L'oreall professional maar heb er ook nog eentje van Redken. Het hangt van m'n bui af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten