dinsdag 13 juli 2010

Fuel for life by Diesel

Ooit rook ik dit parfum bij een vriendin en ik werd op slag verliefd. Op het parfum welteverstaan :)

Ik ben een gigantische parfumaddict. Ik kan niet naar de stad gaan zonder even de parfumwinkel binnen te springen. Toen ik dit parfum rook moest ik het dan ook hebben!
Uiteindelijk kreeg ik het als cadeautje van mijn vriend, die ook helemaal dol is op de geur!



Diesel zelf omschrijft het parfum als: " Een geheim elixir van zwarte bes, jasmijn en patchouli."



Het parfum op zich ruikt enorm fruitig en fris. Het is geen zwaar parfum, maar ook geen heel licht, een goede tussenmaat dus.
Het is een parfum voor dames met ballen aan hun lijf, maar toch ook op en top vrouwelijk zijn. De verpakking straalt dit ook uit. Het is een redelijk stoer flesje, maar het gouden kettinkje en het mooie netje erom maken dit helemaal goed!

1 opmerking:

  1. Ik ben al een tijd erg benieuwd naar Fuel For Life! Ik moet 'm dus dringend ergens gaan testen :)

    BeantwoordenVerwijderen