zondag 4 juli 2010

Return to paradise - Essence

Iedereen onder ons kent Essence wel. Het budgetmerk bij uitstek!

Deze zomer - tijdens de maanden juli en augustus - komen ze met een trend edition die helemaal bij de zomer past, nl. Return to Paradise!

Essence zegt zelf over deze reeks "De nieuwe producten van "Return To Paradise" nemen je mee naar naar een wereld van tropische bloemen, uitgestrekte stranden en blauwe lagunes."

Dit zijn de producten:



Je hebt het trio van oogschaduw. Hiervan zijn er twee palettes verkrijgbaar, 01 Cockatoo en 02 Palm tree party.
Deze beide palettes vind ik super mooi en de kleuren zijn ideaal voor de zomer!

Vervolgens heb je een eyeliner pen in drie verschillende kleuren (01 jungle dream, 02 back to paradise en 03 my little orchid).
Een eyeliner pen vind ik altijd super praktisch, vooral als je geen vaste hand hebt zoals mij!

Ze komen ook op de proppen met een lipgloss verkrijgbaar in drie kleuren (01 fruit punch, 02 jungle drum en 03 my little orchid).
Persoonlijk vind ik deze kleuren echt vreselijk voor lipgloss en je zal deze dus ook niet tussen mijn beautystash vinden!

Ze hebben voor deze collectie ook een shimmer powder (01 the famous flamingo) en oil control paper "bedacht". De shimmer powder is alleen volgens mij dezelfde als al eens is uitgekomen. Hij komt mij toch erg bekend voor. En het oil control paper zit natuurlijk al eeuwen in hun collectie. Nieuwe layout en klaar!

Het leukste aan deze collectie vind ik de lakjes! Ze komen in vijf verschillende kleuren, en echt elke kleur is ronduit geweldig!
De kleuren zijn 01 jungle drum, 02 my little orchid, 03 back to paradise, 04 fruit punch en 05 sun downer.
Ik wil al deze kleuren! Het gaat nog moeilijk kiezen worden!

De collectie ligt in de rekken vanaf juli 2010. Nu dus ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten