zaterdag 3 juli 2010

NOTD: Click & Colour nail polish pen Essence - Hot Coral

Met de tropische temperaturen van de laatste dagen heb ik een NOTD gemaakt. Niet van m'n vingernagels, maar van mijn teennagels.

Mijn voeten zitten de laatste dagen voortdurend in sandaaltjes, teenslippers of gewoon blootvoets. Mijn teennagels verdienen dus extra aandacht.

1 laag was voldoende met deze Click and Colour pen in de kleur Hot Coral van Essence.
Ik kocht deze pen eigenlijk alleen omdat ik de kleur zo subliem vond. Bij een ander merk vond ik niet precies dezelfde kleur, dus daarom deze maar.



Deze pen is geen voltreffer voor mijn vingernagels (na 3 lagen nog steeds doorzichtig en een knoeiboel om aan te brengen), maar op mijn teennagels vind ik hem wel geslaagd!

Oordeel zelf maar:
(Btw, mijn voeten zien er enorm dik uit op die foto. Geen idee hoe het komt. Ligt aan de foto ;) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten