vrijdag 2 juli 2010

Guerlain Metéorites in Mythic 01

Enkele maanden geleden kocht ik de Metéorites van Guerlain omdat ik er al van zoveel mensen goede dingen over had gehoord.
Ik had dus hoge verwachtingen van dit poeder!

De versie die ik heb zijn de losse pareltjes. Ik kocht het nog net voor de nieuwe doosjes uitkwamen (en voor er zelfs maar geruchten rond waren). Helaas, want de nieuwe doosjes zijn wel mooier!
Het doosje is van karton, wat ik wel jammer vind, want voor deze prijs mochten ze toch wel iets steviger en beter maken!





Het eerste wat me opvalt als ik het doosje open is de geur! Ik zou deze parels liever willen opeten dan ze op mijn gezicht gebruiken! Iedereen kent wel die paarse snoepjes, violetjes. Gelijk die snoepjes smaken, ruikt dit poeder!
Nadat ik het op mijn gezicht gebruikt heb ruik ik het ook nog minstens een half uur. Daarna geraak ik gewoon aan de geur en ruik ik het niet meer.

De parels hebben de kleuren lila, roze, mint, geel met een glans en wit parelmoer.



Er is een speciale kwast voor deze parels, maar deze was iets te duur voor mijn beperkte budget. Daarom gebruik ik een kwast die ik al had van Gosh.
Het poeder voelt heel licht aan, en je merkt niet dat je het op hebt. Super dus!

Wanneer ik dit poeder draag merk ik geen gigantische verschil, maar er is zeker wel een verschil! Mijn huid is net dat tikkeltje mooier en egaler. De witte en gele bolletjes geven je een subtiele glans.



Ik ben fan alhoewel ik deze niet snel opnieuw zou kopen. Het poeder is goed, maar het is geen magisch poeder zoals velen het wel omschrijven.
Waarschijnlijk doe ik toch nog wel een eeuwigheid met die poeder want na maanden gebruiken zie ik nog altijd niet veel verschil.

Ik kocht dit poeder bij Ici Paris XL voor 35 euro (met de klantenkaart).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten