maandag 21 juni 2010

Harembroek


In de vorige blog had ik het over gladiatorsandalen. Deze blog zal gaan over de andere trend van deze zomer, namelijk de harembroek!

In tegenstelling tot de gladiatorsandalen vind ik de harembroek, in één woord: AFSCHUWELIJK!
Wie heeft het in hemelsnaam in zijn hoofd gehaald om deze broeken in het straatbeeld te brengen!
Het heet niet voor niets harembroek. Hou ze maar lekker in die harem!

Het is absoluut nefast voor je figuur, het ziet er ronduit dom uit en zit volgens mij ook niet erg praktisch. Je kruis hangt namelijk halverwege je benen. Erg handig kan dat toch niet lopen volgens mij.

Deze harembroek is voor mij dus een grote no-go!

Indien er mensen zijn die ze wel leuk vinden, probeer me maar te overhalen ;) Maar simpel zal het niet zijn!

1 opmerking:

  1. Nouja, ik heb er echt helemaal niets tegen dat jij wat tegen harembroeken hebt. Ik vind ze echt in 1 woord; GEWELDIG. Er zijn mensen die als jouw denken, en als mij. ;) Overhalen doe ik niet, je kan op je eigen keuze blijven. =)

    BeantwoordenVerwijderen