vrijdag 13 augustus 2010

Favoriete producten van augustus

De maand is nog maar half, maar toch krijgen jullie van mij al mijn favoriete producten van deze maand.



1. St. Ives - Apricot scrub

Ik kocht deze scrub toen ik in Londen was ongeveer 3 weken geleden. Sindsdien heb ik heb 2 keer per week gebruikt en wow! Hier krijgen jullie zeker nog een review over, maar ik wil hem ongeveer twee maanden gebruiken, om zeker een goede mening erover te hebben.

2. Cherry Blossom Gloss van L'occitane

Deze kocht ik in de outlet winkel van L'occitane in Maasmechelen Village.
Hij smaakt echt heerlijk. Het enige nadeel is dat hij niet lang blijft zitten!

3.  Aquasource voor een normale tot gemengde huid van Biotherm

Deze gel gebruik ik ongeveer om de dag. Als ik deze combineer met de scrub heb ik het zachtste huidje ever en krijg ik continu complimentjes. Altijd leuk :)

4. Diamond gloss shine finish van Nivea

Dit is een spray die je kan gebruiken nadat je je haar hebt gedaan. Hij laat het mooi blinken.
Ik spray een viertal keer na het fohnen. Je ziet duidelijk een verschil! Ik had deze bal al een hele tijd, en gebruikte hem af en toe, maar sinds kort gebruik ik hem weer elke dag.

5. föhn lotion van Balea

Dit is het huismerk van de DM. Dat is de Duitse drogist. Voor de mensen die het nog niet wisten: In Duitsland zijn verzorgingsproducten super goedkoop! Een klein voorbeeldje: Een labello kost er 1 euro, haarverf waarvoor je hier 8 euro neerlegt, heb je daar voor € 2,50 en noem maar op.
Daar kocht ik ook deze fohnlotion.
Deze fohnlotion belooft om je haar meer volume te geven maar toch niet zwaar te maken.
Dit is een absoluut wondermiddel!
Ik heb hem al een hele tijd, maar gebruikte hem niet meer omdat ik de geur niet zo super vond. Maar ik vond het zo een zonde dat hij daar maar lag, dus ben hem weer beginnen te gebruiken en vraag me af waarom ik er ooit mee gestopt was hem te gebruiken!
Dit is een wonderproduct. Je merkt echt een gigantisch verschil!
Ik heb heel dun kroes- en krulhaar dat niet te tomen valt. Met deze spray lukt dat wel (of toch redelijk) en hij geeft echt meer volume!
Van zodra deze op is ga ik een voorraadje inslaan bij DM!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten