zaterdag 14 augustus 2010

The Body Shop: Eco-Conscious


The Body Shop komt met een nieuwe lijn van haarverzorgingsproducten op de markt!

Toen ik enkele weken geleden in Londen was, stonden deze producten in elke etalage van TBS die ik passeerde! Ik dacht toen dat deze nog wel in België zouden komen, en kocht ze dus niet.
Wat heb ik daar nu echter een spijt van! Ze komen blijkbaar niet in België (of dat kan ik toch nergens lezen).

Het is een natuurlijke lijn. Dat wil zeggen dat er geen parabenen, kleurstoffen of siliconen inzitten. Dat is super want net die producten zijn slecht voor je haar! Siliconen leggen namelijk een laagje op je haar, daardoor ziet het er glanzender uit, maar het is ook heel slecht! Siliconenvrije haarproducten zijn moeilijk te vinden zelfs!

Je hebt de lijn voor normaal haar. Hierin zit olijfolie.



Je hebt de lijn voor droog en beschadigd haar waarin honing en manketti noten zijn verwerkt.



Vervolgens heb je de lijn voor vet haar. Dit is met aloe vera, witte netel en zeewier.



En tenslotte heb je nog de lijn voor gekleurd haar met bilberry en lijnzaad.

Ik duim dus super hard dat ze wel in België komen! En zo niet ben ik wel genoodzaakt om terug naar Londen te gaan. Wat een opoffering ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten