vrijdag 20 augustus 2010

4 things tag

Vragenlijstjes vind ik altijd leuk om in te vullen. Nu werd ik getagged door Sien dus bij deze:

4 things in my bag/purse


* Oilily portefeuille

* Muntjes

* Lipgloss L'Occitane

* Sleutels



4 things found in my office desk drawer

* Een heleboel pennen

* Nietjesmachine

* Stempels voor op officiële papieren

* Enveloppen



4 favorite things in my room

* M'n bed

* Schilderij van Keith Haring

* Groot zwart-wit schilderij

* Allerlei kleine dingen die ik gekregen heb van mensen die ik graag zie



4 things I’ve always wanted to do

* Naar Australië of Tahiti gaan

* Een Iphone kopen

* Disneyworld bezoeken

* Proefdieren uit testlabo's vrijlaten!



4 things I’m currently into

* Tv

* huisdecoratie

* Cupcakes bakken

* Facebook



4 things I bet you didn’t know about me

* Ik ben volop bezig met m'n appartementje in te richten.

* M'n vriend noemt me de koppigheid zelve

* Verslaafd aan chocolade

* Ben dit academiejaar afgestudeerd en heb meteen werk gevonden



4 songs I can’t get out of my head

* Yolanda be cool - We no speak Americano

* Acapella - Kelis

* Ini mini - Sean Kingston ft. Justin Bieber

* Lena - Satellite

Ik tag: Elien en Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten