vrijdag 18 juni 2010

Gladiatorsandalen

Dé modetrend voor deze zomer is in mijn ogen de gladiatorsandalen!

Ik ben er werkelijk dol op, maar heb de perfecte voor mij helaas nog niet gevonden.

Gisteren ben ik gaan shoppen in Maastricht (even eruit van dat eindwerk ;) ) op koopavond, en heb er een heel aantal gepast, maar geen enkel paar dat comfortabel zat. En tja, ze mogen dan nog mooi zijn, ik wil er ook wel mee kunnen rondlopen, anders heb ik er niets aan :)

Wat ik wel raar vond aan de gladiatorsandalen die ik gisteren paste, was dat ze achter aan de hiel een ritssluiting hadden, zodat je al die bandjes niet moet vastmaken. Toch vond ik het maar een raar zicht.

Ik heb mijn ideale paar dan nog niet gevonden, maar hier enkele ideetjes voor jullie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten