zaterdag 12 juni 2010

Review: Eucerin Ph5 Waslotion


Een tijd geleden deed ik mee aan een wedstrijd van Eucerin waarmee je een klein koffertje met verzorgingsproducten kon winnen.
Ik had helemaal niet meer aan de wedstrijd gedacht tot ik twee weken geleden plots een mail kreeg dat ik had gewonnen!
Een week later had ik het koffertje al in huis.
De inhoud was een scrub, een waslotion en een gezichtscreme.

Ik gebruik nu de waslotion en vond dat ik hier toch wel een review over moest doen.

Het product:

Het is een waslotion voor zowel lichaam als gezicht!
De waslotion is zonder parabenen, zonder alcohol en zonder kleurstoffen! Alleen maar voordelen dus!

Ik gebruik de waslotion dus daadwerkelijk ook voor het gezicht (wel niet elke dag) en ik moet zeggen dat hij echt goed zijn best doet! Mijn huid is nog nooit zo zacht geweest als wanneer ik deze waslotion gebruik! Ik was er op het begin terughoudend in omdat ik dacht dat dit toch niet goed voor het gezicht kon zijn, maar ik heb me vergist!

De geur:

De geur is ontzettend fris! Ik kan het niet goed met iets vergelijken, maar wanneer je jezelf ermee wast voel je jezelf ontzettend proper en fris! De geur vind ik echt een enorm pluspunt ook!

De prijs:

Ik heb de lotion niet zelf gekocht omdat ik deze won. Via google kom ik op prijzen van een 8 euro. Dit is toch best schappelijk voor 200ml! Je hebt ook hervullingen van 400 ml voor net iets minder dan 11 euro! Leuk voor de portemonnee én voor het milieu!
Ik ga deze zeker kopen wanneer mijn gewonnen (kleine) versie op is!

Conclusie:

+ De geur
+ De prijs
+ Geen toegevoegde parabenen en dergelijke

- Niet voor elke dag te gebruiken

Score: 8,5/10

1 opmerking:

  1. Ik heb hier de grote fles van. Op voorschrift van dermatoloog omdat ik soms atopische huid heb en voor mij is hij echt het beste qua verdraagzaamheid voor mijn huid. Voor mij is het 10/10, maar jah :p dat is omdat ik de rest niet verdraag. Inderdaad, rond de 8 euro was dat ..

    BeantwoordenVerwijderen