donderdag 17 juni 2010

NOTD: Big Spender Wanted! - Catrice

Weer enkele dagen geen nieuwe post. Met de deadline van mijn eindwerk in zicht is het enige wat ik nog doe typen, typen en typen aan mijn eindwerk. Mijn laptop verlies ik geen 2 seconden meer uit het zicht en begeeft zich altijd in een omtrek van 5m van me. Mijn eindwerk staat op 3 verschillende bronnen opgeslagen (de stick moest maar eens kwijtgeraken, de laptop crashen en de externe harde schijf in de wc vallen ofzo 8-) ).

In 1 woord: STRESS!!!

Daarom even snel een NOTD, en dan kruip ik lekker mijn bedje in. Zodat ik morgen uitgeslapen (ahum) weer kan verder doen aan mijn eindwerk :)
------------------------------------------------------------

NOTD:

2 a 3 maanden geleden was ik in het Kruidvat op zoek naar een lakje dat helemaal Roos-proof was. Ik wou absoluut een Catricelakje, omdat ik daar al zoveel goede dingen over gelezen had op andere blogs.

Toen ik "Big Spender Wanted!" zag was ik dan ook helemaal verloren! Die kleur is zo helemaal mij!
Het is een hot pink kleurtje, met een gouden ondertoon. Helaas door stage en dergelijke kon ik hem nooit op omdat hij wat te opvallend is. Maar nu met mijn eindwerk heb ik wel iets nodig om me op te vrolijken. En als je de hele dag door aan het typen bent, wat zie je dan vaak? Juist ja! Je nagels! Big Spender Wanted is een echte oppepper!

Ik ben een redelijk actief iemand (type: kan geen twee seconden stilzitten of niets doen) en daarom moet ik dan ook wel enorm opletten wanneer ik hem pas heb opgebracht. Ik ben andere lakjes gewoon die veel sneller drogen en waar ik dus meteen weer mee kan werken. Dat is bij deze niet het geval. Maar ach, het kleurtje is het helemaal waard!

Aanschouw de foto's:


Edit: In werkelijkheid is het wel keuriger aangebracht dan hier op de foto zichtbaar is. Ziet er maar slordig uit zie ik nu pas, maar het is nu te donker om een nieuwe foto te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten